Doprava zadarmo

Obecné informace

Doprava objednávky nad 250 € je po celej SR zadarmo.*
Doprava objednávky do 250 € je spoplatnená sumou 5,99 €.

Spôsoby platby:

  • Dobierka - spoplatnená sumou 1,99 €
  • Platba prevodom ZDARMA
  • Platba v hotovosti, kartou na predajni ZDARMA
Detské ihriská, domčeky, šmýkľavky a ostatné nadrozmerné zásielky dodávame prostredníctvom společnosti Geis paleta, TopTrans.
Drobné zásielky dodávame prostredníctvom spoločností GEIS, DPD, PPL.

* Pri nadrozmerných produktoch je účtované špeciálne dopravné, ktorého výška je uvedená na karte produktu.

 

Najčastejšie otázky:

Bude ma prepravca pred dodaním kontaktovať?

V cene dopravy je zahrnuté telefonické oznámenie o doručení zásielky. Prepravná spoločnosť by Vás mala telefonicky kontaktovať a upresniť si s Vami termín, prípadne časové rozmedzie doručenia. Z dôvodov sprísnenia bezpečnosti cestnej premávky si Vás dovoľujeme požiadať o toleranciu voči prepravcom. Výnimočne môže vplyvom dopravných komplikácií dôjsť k oneskoreniu dodania až o 1 pracovný deň. Jedná sa najmä o kalamitné stavy spôsobené snežením, silným dažďom, či dopravnou nehodou.
V prípade, že Vám zásielka po predchádzajúcom avíze nebude doručená, kontaktujte nás na tel. čísle v pracovné dni od 09.00 do 17.00 hod. Mimo pracovné dni Vám nemôžeme garantovať overenie aktuálneho stavu pohybu doručovanej zásielky.

Doručujú sa zásielky aj počas víkendu?

Zásielky sú doručované iba počas pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch, keď prepravca i napriek opakovanom telefonickom oznámení zásielku nedoručil, napríklad z dôvodu kolízie vozidla, prepravca môže zvoliť náhradný termín dodania zásielky počas víkendu. Nejedná sa však o platenú službu, teda ju nemožno vyžadovať.

PREVZATIE ZÁSIELKY:
Vodič by Vám mal zásielku zložiť za prvé dvere. Vodiči veľmi ocenia, ak budete mať pripravenú presnú sumu dobierky.

Čo robiť keď....

1. Je zásielka pri dodaní viditeľne mechanicky poškodená?
Pred prevzatím tovaru opatrne skontrolujte obal, či nie je mechanicky poškodený, prípadne opatrne zásielku rozbaľte. V prípade zistenia poškodenia zásielky, zásielku nepreberajte a s dopravcom spíšte reklamačný protokol. Následne nás kontaktujte.

2. Vodič nechce čakať na kontrolu zásielky?
Ak vodič odmietne čakať pokiaľ vykonáte detailnejšiu kontrolu zásielky, skontrolujte aspoň obal zásielky a vpíšte do protokolu o odovzdaní, že ste zásielku prevzali s výhradou. Pokiaľ bude obal zásielky poškodený, do protokolu o odovzdaní detailne opíšte rozsah poškodenia obalu.

3. Po rozbalení zistíte poškodenie výrobku?
V prípade, že poškodenie výrobku zistíte až po jeho rozbalení, kontaktujte nás ihneď alebo najneskôr nasledujúci pracovný deň. Kontrolu dodaného tovaru odporúčame vykonať najneskôr do 2 dní od odovzdania. Na prípadné neskoršie reklamácie nemusí byť braný ohľad. Odporúčame ponechať originálne obaly aspoň do doby, kým dôjde k inštalácii výrobku.

Kontaktné telefónne čísla:

+420 608 556 797, +420 608 565 705

Expresné dodanie je u nás samozrejmosťou!

Tovar, ktorý je označený ikonou "skladom" expedujeme do 2 pracovných dní.

Odoslať článok známemu   Vytlačiť